Lokacija

Vinotoč VINO VITIS se nahaja na lokaciji Zavrh 41b, v neposredni bližini razglednega stolpa na Zavrhu v Srednjih Slovenskih goricah. Nekoliko nižje se na lokaciji Zavrh 93 nahaja naša vinoteka.

Od Lenarta v Slovenskih goricah smo oddaljeni 7 km. Do nas vodi lokalna cesta, primerna tudi za rekreativne kolesarje, in lepo urejena pohodniška pot.

Kolesarska pot Maribor - Zavrh:
Pri Malečniškem mostu prečkajte Dravo in nadaljujte ob levem bregu stare struge skozi Malečnik in Trčovo proti Zgornjemu Dupleku, kjer zavijete levo proti Koreni. Pot je značilno razgibana, tako da se vozite gor in dol do Korene s cerkvijo sv. Barbare. Od tu je prekrasen pogled na Dravsko polje vse do Boča in Donačke gore. Nadaljujete po poti mimo vinotočev in turističnih kmetij do Zavrha – razgled je nepozaben! Ustavite in okrepčajte se v našem vinotoču VINO VITIS. V vinoteki vam po predhodnem dogovoru pripravimo še vodeno degustacijo večkrat nagrajenih vin s prigrizkom. Nato si lahko ogledate spominsko sobo Rudolfa Maistra in se povzpnete na Maistrov stolp, s katerega je najlepši pogled na razgibano gričevnato pokrajino s polji, sadovnjaki, vinogradi, travniki in gozdovi. Od tod so lepo vidne vse slovenjegoriške cerkve, katere so na najlepših vrhovih v 16. in 17. stoletju zgradili naši predniki. V daljavi se vam razkrivajo ornitološko bogata umetna jezera, sredi Pesniške doline pa se vidi Lenart, upravno in gospodarsko središe Slovenskih goric in križišče kolesarskih povezav čez Slovenske Gorice.